Palveluehdot.

Yleistä

Sivusto kahviaitta.fi on Kahviaitan (y-tunnus 2342164-1) verkkokauppa, joka myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomessa. Pidätämme oikeuden hintojen, postikulujen ja ehtojen muutoksiin.

Yrityksen osoite on Kahviaitta, PL 146, 303101 Tampere.

Tilauksen tekeminen

Tilausten käsittely
Tilaukset käydään läpi vastaanottamisen jälkeen. Jos tilauksessa havaitaan ongelmia, saatamme purkaa kaupan.

Tilausvahvistus
Saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen, kun olet tehnyt tilauksen. Siinä kerrotaan tarkemmat tiedot maksamisesta, kustannuksista ja jatkolähetyksistä.

Maksutavat
Käytössämme on paperilasku 14 vuorokauden maksuehdolla.

Kestotilaukset

Tilaukset ovat kestotilauksia. Jatkossa saat uuden tuotteen tilausvahvistuksen mainitsemin välein.

Voit milloin tahansa muuttaa kestotilaustesi tilausväliä. Otathan yhteyttä asiakaspalveluun asiakaspalvelu@kahviaitta.fi.

Kestotilaus on voimassa toistaiseksi, kunnes irtisanot tilauksen tai palautat tuotteen. Jatkotilauksen voi perua milloin tahansa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.

Tuotteiden toimittaminen

Toimitamme tuotteet kirjelähetyksinä Manner-Suomeen. Tällöin saat ne suoraan postilaatikkoosi.

Ensimmäinen tilaus saapuu kolmen viikon kuluessa tilauksesta. Tämän jälkeen tilaus saapuu neljän viikon välein.

Palauttaminen

Sinulla on aina kuluttajansuojalainsäädännön mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus. Voit palauttaa avaamattoman, käyttämättömän ja myyntikelpoisen tuotteen meille normaalin postitusmaksun hinnalla. Käteishinnaston kirjeille voit tarkistaa Postin sivuilta (Lähetyksen paino alle 250g). Samoin voit aina palauttaa viallisen ja väärän tuotteen. Emme nouda postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

Tuotteen palauttaminen on helppoa:

1) Pakkaa tuote huolellisesti palautusta varten. Voit käyttää samaa lähetyspussia, jossa vastaanotit kahvin sulkemalla pussin sen omalla tarrakiinnityksellä. Laita lähetyksen mukana saamasi lasku mukaan pakkaukseen. Kirjoita paketin päälle “ASIAKASPALAUTUS” ja osoite: Sarkiantie 409, 38200 Sastamala. Ruksaa yli oma nimesi ja osoitteesi.

2) Vie paketti postin toimipisteeseen ja maksa postitusmaksu. Säilytä asiakaspalautuksesta saamasi kuitti.

3) Mikäli olet ehtinyt maksaa laskusi, hyvitys tuotteesta suoritetaan tilillesi 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet asiakaspalautuksen.

4) Mikäli palautat viallisen tai väärän tuotteen, ota ensin yhteyttä asiakaspalveluun ja kerro mikä tuotteessa on vialla. Saat tämän jälkeen lisäohjeita.

Ongelmatilanteet

Viallinen tai väärä tuote
Jos olet saanut viallisen tai väärän tuotteen, otathan ensin yhteyttä asiakaspalveluun asiakaspalvelu@kahviaitta.fi. Liittämällä viestiin muutaman havainnollistavan kuvan, tarkat yhteystietosi sekä kyseisen tilauksen laskunumeron nopeutat asian käsittelyä.

Erimielisyyksien ratkaiseminen
Jos meillä on erimielisyyksiä maksuista, lähetyksistä tai tuotteista, tahdomme ratkaista asiat.
Jos erimielisyyksistä ei päästä selvyyteen, voit ottaa yhteyttä maistraattien kuluttajaneuvontaan.

Jos tästä ei ole apua, on mahdollista viedä asia kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.
Emme korvaa asiamieskuluja, koska yllä olevat tahot tarjoavat apua erimielisyyksien ratkaisemiseen.

Asiakaspalvelu

Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme kaikissa tuotteitamme ja asiakkuuttasi koskevissa kysymyksissä. Ota yhteyttä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@kahviaitta.fi. Pyrimme vastaamaan viesteihin viimeistään seuraavana arkipäivänä, jos palvelussamme ei ole ruuhkaa.

Huomiot

Ehtojen päivittäminen
Päivitämme ehtoja sitä mukaa kuin siihen löytyy tarvetta: huomaamme puutteita, keksimme uusia asioita tai muutamme toimintamallejamme. Sivun alalaidassa kerrotaan, milloin ehdot on viimeksi päivitetty.

Päivitetty 12.2.2021